دوره آموزش عالی آزاد MBA صنعت نفت

مهلت ثبت نام اولیه ترم بهار ۱۴۰۰ دوره آموزش عالی آزاد MBA صنعت نفت، تا
پایان روزشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
تمدید شد.
تــوجــه

در زمان ثبت نام اولیه هیچگونه مبلغی به عنوان شهریه یا هزینه ثبت نام، از داوطلبان دریافت نمی‌گردد و شهریه ثبت نام پس از تائید ثبت نام اولیه داوطلبان، قابل پرداخت می‌باشد. برای آشنائی بیشتر با فرآیند ثبت نام در دوره، بخش مراحل ثبت نام در دوره را در همین صفحه مطالعه نمائید.

ثبت نام امکان‌پذیر نمی‌باشد

داوطلب گرامی،
متأسفانه ثبت نام در این دوره به دلیل تکمیل ظرفیت و پایان مهلت ثبت نام، امکان‌پذیر نمی‌باشد.
امیدواریم در دوره‌های آینده همراه شما باشیم.

معرفی دوره

دوره آموزش عالی آزاد MBA صنعت نفت، تنها دوره آموزشی MBA در حوزه‌های کاربردی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی می‌باشد که بر اساس آخرین دستورالعمل‌های آموزشی وزارت نفت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طراحی و اجرا می‌گردد.

این دوره توسط دانشگاه صنعت نفت به عنوان عالی‌ترین مرجع آموزش صنعت نفت کشور که دارای سوابق درخشانی در طراحی و اجرای دوره‌های MBA تخصصی در حوزه صنعت نفت می‌باشد، با همکاری دانشسرای صنعت نفت به عنوان مجموعه‌ای که در حوزه‌های علمی، آموزشی و پژوهشی صنعت نفت کشور با رویکرد دانش‌بنیان فعالیت می‌نماید، برگزار می‌گردد.

در اجرا و برگزاری این دوره، امور مربوط به طراحی و تطبیق دوره با استانداردهای آموزشی وزارت نفت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین تأمین اساتید برجسته، منابع علمی، محتوای آموزشی، برنامه‌ریزی آموزشی، برگزاری کلاس‌ها و سنجش و ارزیابی دانشپذیران بر عهده دانشگاه صنعت نفت بوده و امور مربوط به مدیریت و تأمین بسترهای لازم جهت شناسائی و جذب داوطلبان واجد الشرایط، کنترل کیفیت و کمیت اجرای دوره و نظارت بر تضمین کیفیت آن و همچنین رسیدگی به امور دانشپذیران و پشتیبانی از آنها به مدت نامحدود، بر عهده دانشسرای صنعت نفت می‌باشد.

دوره‌های مدیریت کسب و کار (MBA) برای آموزش مهارت‌های مدیریت به افرادی با تحصیلات متفاوت در رشته‌های مختلف، در نظر گرفته شده است. هدف این دوره‌ها توانمندسازی مدیران فعلی و آینده در جهت توسعه و گسترش فعالیت‌های حرفه‌ای سازمان از طریق مدیریت فرآیندهای کسب و کار می‌باشد. دوره‌های MBA شامل مباحث مدیریتی از جمله مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی، مدیریت مالی و مهارت‌های اقتصادی، مدیریت تولید و عملیات و مدیریت پروژه، می‌باشند.

این دوره‌ها برای اشخاصی طراحی شده‌اند که می‌خواهند در سطوح مدیریتی فعالیت کنند و یا سطح فعالیت فعلی خود را به سطوح مدیریتی ارتقا دهند. در واقع دوره‌های MBA دانش و مهارت‌های مدیریتی به‌روزرسانی‌شده‌ای را آموزش می‌دهند که هر شخصی برای تبدیل‌شدن به یک مدیر حرفه‌ای نیازمند آن می‌باشد.

دوره‌های MBA گنجینه‌ای از اطلاعات، دانش و مهارت‌های جدید و کاربردی از جمله مهارت‌های تصمیم‌گیری، تفکر سیستمی و استراتژیک، ارزش‌آفرینی، سیستم‌های کنترل مدیریت، مهارت حل مسأله، مدیریت رفتار سازمانی و بازاریابی می‌باشند و به دانشپذیران دیدگاه متفاوتی اعطا می‌کنند تا بتوانند مدل مدیریتی مناسب برای فعالیت‌های خود را بدست آورند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دوره در توانمندسازی مدیران بالقوه، باعث شده است تا فارغ‌التحصیلان دوره‌های MBA در سال‌های اخیر بالاترین میزان جذب در سازمان‌ها را داشته باشند و جزء مؤثرترین عوامل موفقیت سازمان در فضای پر چالش کسب و کار به شمار آیند.

با بررسی ساختار صنعت نفت کشور، یکی از نیازهای ضروری این صنعت در شرایط فعلی، وجود بستری جهت پرورش مدیران خلاق برای دست‌یابی به راه‌حل‌های مناسب در مواجهه با چالش‌های پیشروی صنعت نفت می‌باشد.

از اینرو با بهره‌گیری از هم‌فکری خبرگان و صاحب‌نظران علمی و عملی صنعت، دوره آموزش عالی آزاد MBA صنعت نفت بر اساس دستورالعمل‌ها و شرایط و قوانین آموزشی وزارت نفت و ضوابط آموزش‌های عالی آزاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط دانشگاه صنعت نفت و با همکاری دانشسرای صنعت نفت طراحی و اجرا شده است.

هدف اصلی در دوره MBA صنعت نفت، ارائه دانش مدیریتی بصورت تخصصی برای مدیران ارشد، میانی و عملیاتی، مشاوران، کارشناسان و کارکنان صنعت نفت و همچنین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های دانشگاهی مرتبط با صنعت نفت می‌باشد.

دروس و محتوای آموزشی این دوره بر مباحث کاربردی مدیریت نظیر منابع انسانی، مالی و دارائی، حقوقی و قراردادها، عملیات، خلاقیت و نوآوری و مدیریت استراتژیک، متمرکز می‌باشد.

شرکت‌کنندگان در دوره

مخاطبان دوره

شرکت در این دوره را به افراد زیر پیشنهاد می‌کنیم:

  • مدیران ارشد، میانی و عملیاتی که فعالیت آنها به نوعی با صنعت نفت مرتبط می‌باشد.
  • کارشناسان، کارشناسان ارشد، کارکنان و مشاوران شاغل در بخش های مختلف صنعت نفت.
  • فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی در رشته‌های دانشگاهی مرتبط با صنعت نفت.
  • افرادی که قصد ارتقاء سطح شغلی خود را دارند.
  • افرادی که برای تغییر وضعیت شغلی و استخدامی خود نیازمند داشتن امتیازات ویژه‌ای می‌باشند.
  • افرادی که برای جذب در موقعیت‌های شغلی پیش رو نیازمند افزایش اعتبار، ارزش‌ها و توانائی‌های خود می‌باشند.
  • علاقه‌مندان به آشنائی با اصول و مهارت‌های تحلیلی – کاربردی استراتژی و مدیریت در صنعت نفت.

دلایل شرکت در دوره

به دلایل زیر توصیه می‌کنیم که در این دوره شرکت کنید:

  • ایجاد انگیزه شغلی و اعتمادبنفس که نتیجه آن، تسلط بر نحوه انجام وظائف و فعالیت‌ها بوده و باعث تفاوت چشم‌گیر عملکرد شغلی فارغ‌التحصیلان این دوره در مقایسه با سایرین خواهد شد.
  • ایجاد پایه و اساس دانش مدیریتی در شرکت‌کنندگان و ارتقا آن که قطعاً تأثیر مثبتی در آینده شغلی ایشان خواهد داشت.
  • سرمایه‌گذاری برای آینده با توجه به منافعی که در پی ارتقاء شغلی حاصل می‌شود.
  • افزایش و بهبود اعتبار شخصی نزد سازمان‌ها، شرکت‌ها و کارفرمایان و مجریان پروژه‌های صنعت نفت در داخل و حتی خارج از کشور.
  • پیشرفت در شغل، حرفه، کسب و کار و سازمان و افزایش کارائی و توانائی.
  • فراهم‌شدن فرصت‌های شغلی بهتر.

مشخصات دوره

گواهینامه‌های دوره

در پایان دوره، به دانشپذیرانی که دوره را با موفقیت سپری نمایند، گواهینامه معتبر دوره‌های آموزش عالی آزاد دانشگاه صنعت نفت که مورد تائید وزارت نفت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد، در دو نسخه فارسی و انگلیسی به همراه ریز نمرات اعطا خواهد شد.

علاوه بر گواهینامه پایان دوره، در پایان هریک از دروس دوره که دارای کد مصوب وزارت نفت می‌باشند نیز، یک نسخه گواهینامه آموزشی مربوط به آن درس (گواهینامه تک‌درس) توسط دانشگاه صنعت نفت برای دانشپذیران صادر خواهد شد تا دانشپذیران بتوانند از طریق گواهینامه‌های تک‌درس، دروس مذکور را در سوابق آموزشی پرونده شغلی خود ثبت نموده و از مزایای آنها بهره‌مند شوند.

گواهینامه‌های پایان دوره، بصورت کتبی (از طریق مکاتبه با معاونت آموزش‌های حرفه‌ای و آزاد دانشگاه صنعت نفت) و یا بصورت آنلاین (از طریق سامانه استعلام گواهینامه‌های آموزشی دانشگاه صنعت نفت) قابل استعلام می‌باشند.

توضیح: کمیت، کیفیت، برنامه‌ریزی آموزشی و فرآیند اجرای دوره‌های حضوری و غیرحضوری (آنلاین) یکسان می‌باشد و گواهینامه‌های دوره غیرحضوری (آنلاین) همانند دوره حضوری (بدون قید عبارات غیرحضوری، مجازی، آنلاین و…) صادر خواهد شد.

زمان‌بندی برگزاری دوره

طول این دوره، ۳۰۴ ساعت می‌باشد که از نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۰ به مدت ۹ ماه برگزار خواهد شد. این مدت به دو بخش تقسیم خواهد شد و در هر بخش دروس عمومی و تخصصی بر اساس وابستگی آنها به یکدیگر ارائه می‌شوند.

دروس دوره

دروس این دوره شامل ۱۴ درس از دروس دارای کد مصوب وزارت نفت می‌باشند که بعضی از دروس به دلیل پیوستگی و وابستگی مفاهیم آموزشی با درس دیگر (۳ مورد)، با یکدیگر تجمیع شده و در قالب یک درس ارائه می‌شوند که در نتیجه مجموع دروس دوره برابر با ۱۱ درس شده است.

علاوه بر دروس فوق، “سمینار علمی – کاربردی صنعت نفت” و “پروژه پایان دوره” نیز به عنوان دروس این دوره تعیین شده‌اند.

برای مشاهده فهرست و اطلاعات دروس، وارد قسمت زیر شوید.

ر
عناوین و اطلاعات دروس
۱
سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت (MIS)
کد مصوب وزارت نفت: ۰۹۰۲۱
مدت: ۱۶ ساعت
۲
مدیریت استراتژیک نفت و گاز
‌ مدیریت استراتژیک نفت و گاز
کد مصوب وزارت نفت: ۰۹۰۵۲
‌ مدیریت تحول و اجرای برنامه‌های استراتژیک
کد مصوب وزارت نفت: ۰۹۰۵۳
مدت: ۴۰ ساعت
۳
حسابداری برای مدیران غیر مالی
کد مصوب وزارت نفت: ۱۱۰۰۶
مدت: ۲۴ ساعت
۴
مدیریت سرمایه‌های انسانی
‌ مدیریت منابع انسانی
کد مصوب وزارت نفت: ۱۳۰۰۱
‌ مدیریت رفتار سازمانی
کد مصوب وزارت نفت: ۱۳۰۰۳
مدت: ۴۰ ساعت
۵
مبانی و اصول ساختار سازمانی در صنایع نفت و گاز
کد مصوب وزارت نفت: ۱۳۸۰۱
مدت: ۱۶ ساعت
۶
حقوق و قراردادهای نفت و گاز
کد مصوب وزارت نفت: ۱۴۵۱۱
مدت: ۱۶ ساعت
۷
اقتصاد نفت و گاز
کد مصوب وزارت نفت: ۱۷۰۰۶
مدت: ۱۶ ساعت
۸
سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)
کد مصوب وزارت نفت: ۲۱۰۱۲
مدت: ۱۶ ساعت
۹
مبانی مدیریت پروژه
‌ استاندارد مدیریت پروژ بر مبنای PMBOK
کد مصوب وزارت نفت: ۲۲۰۰۲
‌ مسائل پیرامونی در پروژه‌های نفت و گاز
کد مصوب وزارت نفت: ۲۲۰۴۱
مدت: ۴۰ ساعت
۱۰
امکان‌سنجی طرح‌ها و پروژه‌های صنعت نفت
کد مصوب وزارت نفت: ۲۲۰۰۵
مدت: ۲۴ ساعت
۱۱
مدیریت تولید و عملیات
کد مصوب وزارت نفت: ۲۴۰۱۴
مدت: ۱۶ ساعت
۱۲
سمینار علمی – کاربردی صنعت نفت
مدت: ۸ ساعت
۱۳
پروژه پایان دوره
مدت: ۳۲ ساعت
ر
عنوان درس
کد مصوب وزارت نفت
مدت (ساعت)
۱
سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت (MIS)
۰۹۰۲۱
۱۶
۲
مدیریت استراتژیک نفت و گاز
‌ مدیریت استراتژیک نفت و گاز
‌ مدیریت تحول و اجرای برنامه‌های استراتژیک
۰۹۰۵۲
۰۹۰۵۳
۴۰
۳
حسابداری برای مدیران غیر مالی
۱۱۰۰۶
۲۴
۴
مدیریت سرمایه‌های انسانی
‌ مدیریت منابع انسانی
‌ مدیریت رفتار سازمانی
۱۳۰۰۱
۱۳۰۰۳
۴۰
۵
مبانی و اصول ساختار سازمانی در صنایع نفت و گاز
۱۳۸۰۱
۱۶
۶
حقوق و قراردادهای نفت و گاز
۱۴۵۱۱
۱۶
۷
اقتصاد نفت و گاز
۱۷۰۰۶
۱۶
۸
سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)
۲۱۰۱۲
۱۶
۹
مبانی مدیریت پروژه
‌ استاندارد مدیریت پروژ بر مبنای PMBOK
‌ مسائل پیرامونی در پروژه‌های نفت و گاز
۲۲۰۰۲
۲۲۰۴۱
۴۰
۱۰
امکان‌سنجی طرح‌ها و پروژه‌های صنعت نفت
۲۲۰۰۵
۲۴
۱۱
مدیریت تولید و عملیات
۲۴۰۱۴
۱۶
۱۲
سمینار علمی – کاربردی صنعت نفت
۸
۱۳
پروژه پایان دوره
۳۲

پروژه پایان دوره

پروژه پایان دوره گزارش مستندی است که توسط دانشپذیران تهیه می‌گردد و در آن باید با استفاده از آموزه‌های خود از این دوره و با تفکر انتقادی و مسئله‌یابی در سازمان، یکی از مشکلات و نواقص موجود در فعالیت‌ها و فرآیندهای سازمانی حوزه‌های کاربردی صنعت نفت را شناسائی و در قالب یک مسئله طراحی نموده و ضرورت پرداختن به این مسئله را مطرح نمایند. در ادامه نیز رویه کلی برخورد با مشکل و چگونگی تجزیه و تحلیل داده‌ها و به‌کارگرفتن تکنیک‌های مدیریتی را ارائه نمایند.

دانشپذیران پس از طی‌کردن دروسی که مجموع ساعات آنها حداقل ۱۶۰ ساعت باشد، می‌توانند برای اجرای پروژه پایان دوره خود اقدام نمایند.

مدرسین دوره

مدرسین این دوره ترکیبی از متخصصان، نخبگان و متولیان صنعت نفت با اساتید و اعضاء هیئت علمی برجسته دانشگاه صنعت نفت و سایر دانشگاه‌های معتبر کشور می‌باشند.

نحوه برگزاری

این دوره به دو شیوه حضوری و غیرحضوری (آنلاین) بصورت مجزا با محتوای یکسان به شرح زیر برگزار می‌شود:

شیوه حضوری

در این شیوه دانشپذیران در محل دانشکده نفت تهران دانشگاه صنعت نفت، در کلاس‌ها، سمینارها و آزمون‌ها حضور یافته و انتقال مفاهیم به صورت چهره‌به‌چهره صورت می‌گیرد. در این شیوه امکان تعامل مستقیم میان دانشپذیران با یکدیگر و با مدرسین دوره فراهم می‌باشد.

محل تشکیل دوره به شیوه حضوری:

تهران، خیابان ستارخان، انتهای خیابان صادقی‌پور (خسرو جنوبی)، خیابان قاسمی‌زادیان، دانشکده نفت تهران.

روزها و زمان‌های برگزاری کلاس‌های شیوه حضوری:

شیوه حضوری در دو گروه “پایان هفته” و “طی هفته” بصورت مجزا برگزار می‌شود و اشخاص متقاضی شرکت در دوره حضوری باید در زمان ثبت نام فقط یکی از این گروه‌ها را انتخاب نموده و تا پایان دوره بر اساس آن در کلاس‌ها شرکت نمایند. روزها و زمان‌های برگزاری هریک از گروه‌ها به شرح زیر می‌باشد:

  • زمان تشکیل کلاس‌های گروه “پایان هفته”، روزهای پنجشنبه هرهفته و از ساعت ۹ الی ۱۷ می‌باشد (همراه با پذیرائی میان‌وعده و سرو ناهار).
  • زمان تشکیل کلاس‌های گروه “طی هفته”، ۲ روز از روزهای شنبه تا چهارشنبه هرهفته و از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۳۰ می‌باشد (همراه با پذیرائی میان‌وعده و بدون سرو غذا). تاریخ و ساعت برگزاری کلاس‌های دروس، قبل از شروع کلاس‌های هر درس به اطلاع دانش‌پذیران خواهد رسید.

برخی از امکانات شیوه حضوری:

  • تعامل چهره‌به‌چهره و آشنائی دانش‌پذیران با یکدیگر و مدرسین.
  • دریافت رایگان نسخه فیزیکی مستندات آموزشی (جزوات و کتب).
  • پذیرائی میان‌وعده از دانش‌پذیران.
  • سرو غذا برای گروه‌هائی که کلاس‌های آنها بصورت متوالی در زمان‌های قبل و بعد از وعده ناهار تشکیل می‌گردد.
تــوجــه

با توجه به شیوع ویروس COVID-19 و لزوم حفظ سلامت دانشپذیران، دوره‌های شیوه حضوری با رعایت دقیق فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد. لذا دانشپذیران موظفند در زمان حضور در کلاس‌ها، کلیه پروتکل‌های بهداشتی را بصورت کامل اجرا نمایند و در غیر اینصورت از حضور ایشان در کلاس‌های درس جلوگیری خواهد شد.

شیوه غیرحضوری (آنلاین)

در این شیوه دانشپذیران از هر نقطه‌ای در داخل یا خارج از کشور که به اینترنت دسترسی داشته‌باشند، از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه صنعت نفت به صورت زنده در کلاس‌ها، سمینارها و آزمون‌ها حضور یافته و انتقال مفاهیم به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. دانشپذیران می‌توانند با استفاده از امکانات سامانه مذکور، برای طرح نظرات و سؤالات خود، همانند دانشپذیران حضوری با مدرسین دوره در تعامل باشند.

در این شیوه کلیه مراحل شرکت در دوره از ابتدا (مرحله ثبت نام) تا انتها (دریافت گواهینامه‌ها)، بصورت غیرحضوری صورت می‌گیرد.

روزها و زمان‌های برگزاری کلاس‌های شیوه غیرحضوری (آنلاین):

زمان تشکیل کلاس‌های دوره غیرحضوری (آنلاین) ۲ روز از روزهای شنبه تا پنجشنبه هرهفته و بین ساعات ۹ الی ۱۹ می‌باشد. تاریخ و ساعت برگزاری کلاس‌های آنلاین دروس، قبل از شروع کلاس‌های هر درس به اطلاع دانشپذیران خواهد رسید. دانشپذیران می‌توانند در صورت عدم امکان شرکت در کلاس، از لحظه پایان کلاس و از طریق نسخه ضبط‌شده کلاس که در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه صنعت نفت قرار می‌گیرد، نسبت به مشاهده کلاس و یادگیری مطالب درسی جلساتی که حضور نداشته‌اند، اقدام نمایند.

برخی از امکانات شیوه غیرحضوری (آنلاین):

  • امکان دسترسی سریع و آسان به کلاس از هر مکانی که ارتباط اینترنتی فراهم باشد.
  • امکان حضور در کلاس از طریق کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل.
  • دریافت آنلاین مستندات آموزشی مدرسین (مانند جزوات و فایل‌های ارائه‌شده) در طول کلاس و پس از آن.
  • امکان مطرح کردن سؤالات و نظرات در طول زمان برگزاری کلاس.
  • دسترسی به نسخه ضبط‌شده کلاس‌ها و سمینارها در صورت عدم حضور در کلاس آنلاین.

توضیح: کمیت، کیفیت، برنامه‌ریزی آموزشی و فرآیند اجرای دوره غیرحضوری (آنلاین)، همانند دوره حضوری می‌باشد و گواهینامه‌های دوره غیرحضوری (آنلاین) مانند دوره حضوری (بدون قید عبارات غیرحضوری، مجازی، آنلاین و…) صادر خواهند شد.

ثبت نام در دوره

شرایط ثبت نام در دوره

داوطلبان شرکت در این دوره، باید دارای شرایط زیر باشند:

  1. داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
  2. داشتن سابقه کار در شرکت‌ها، ادارات، سازمان‌های دولتی یا خصوصی و یا پروژه‌های مرتبط با صنعت نفت (این شرط برای اشخاصی که دارای مدارک تحصیلی دانشگاهی در رشته‌های مرتبط با صنعت نفت می‌باشند، الزامی نمی‌باشد).
  3. نداشتن ممنوعیت قانونی تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور.
  4. تبعیت از قوانین و مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه صنعت نفت.

مراحل ثبت نام در دوره

داوطلبان شرکت در این دوره باید برای ثبت نام قطعی، مراحل زیر را انجام دهند:

۱) ثبت نام اولیه

در مرحله اول داوطلبان باید حداکثر تا پایان روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ فرم اینترنتی ثبت نام اولیه را تکمیل نمایند. حداکثر تا ۷۲ ساعت پس از تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اولیه، کارشناسان واحد پذیرش دوره، اطلاعات داوطلبان را برای تطبیق با شرایط شرکت در دوره بررسی نموده و در صورتی که داوطلب دارای شرایط شرکت در دوره باشد، ثبت نام اولیه وی را تائید و در غیر اینصورت رَد می‌نمایند.
بلافاصله پس از تائید یا رَد ثبت نام اولیه، نتیجه از طریق پیامک، ایمیل و تماس تلفنی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۲) ثبت نام نهائی

در مرحله بعد و پس از تائید ثبت نام اولیه، داوطلبان باید اقدامات زیر را انجام دهند:

  1. مراجعه به صفحه پرداخت شهریه دوره‌های آموزشی و پرداخت اینترنتی پیش‌پرداخت اقساط شهریه یا کل شهریه (برای داوطلبانی که مایل به پرداخت شهریه بصورت نقدی می‌باشند) حداکثر تا پایان روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰.
  2. ارسال مدارک زیر به آدرس ایمیل training@acpi.ir حداکثر تا پایان روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰:
    • تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه.
    • تصویر روی کارت ملی.
    • تصویر آخرین مدرک تحصیلی.
    • تصویر گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت زمان اشتغال (این مورد برای اشخاصی که دارای مدارک تحصیلی دانشگاهی در رشته‌های مرتبط با صنعت نفت هستند، الزامی نمی‌باشد).
    • رزومه کامل که بیانگر سوابق و فعالیت‌های شغلی و آموزشی باشد.
تــوجــه

در زمان ثبت نام اولیه هیچگونه مبلغی به عنوان شهریه، هزینه ثبت نام و یا هزینه تائید، از داوطلبان دریافت نمی‌گردد و دریافت شهریه ثبت نام تنها پس از تائید اولیه اطلاعات داوطلبان امکان‌پذیر خواهد بود.
با توجه به افزایش ترافیک سایت در روزهای پایانی ثبت نام و احتمال ایجاد اختلال، توصیه می‌شود برای جلوگیری از بروز مشکل، ثبت نام اولیه و ثبت نام نهائی خود را به روزهای پایانی موکول نفرمائید.
همچنین به دلیل محدودبودن ظرفیت، اشخاصی که سریعتر ثبت نام نهائی را انجام دهند، در اولویت می‌باشند.

شهریه دوره

شهریه ثبت نام در دوره آموزش عالی آزاد MBA صنعت نفت بر اساس هزینه‌های برگزاری دوره، محاسبه و برای سه گروه “غیرحضوری”، “حضوری طی هفته” و “حضوری پایان هفته” به صورت مجزا تعیین شده است.

مبلغ شهریه بر اساس نوع دوره به شرح زیر می‌باشد:

  • غیرحضوری (آنلاین): ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
  • حضوری طی هفته: ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
  • حضوری پایان هفته: ۱۸ میلیون تومان

در صورت پرداخت شهریه بصورت قسطی، ۴۰% شهریه در زمان ثبت نام به عنوان پیش‌پرداخت و ۶۰% مابقی در سه قسط با فاصله ۱ ماه دریافت می‌گردد ولی درصورتی که داوطلبان کل شهریه خود را بصورت نقدی (یکجا) در زمان ثبت نام پرداخت نمایند، ۱۰% از مبلغ شهریه به عنوان تخفیف کسر خواهد شد.

درصورت پرداخت شهریه بصورت قسطی، تاریخ سررسید اقساط به شرح زیر می‌باشد:

  • قسط اول: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • قسط دوم: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
  • قسط سوم: ۳۱ تیر ۱۴۰۰

توضیحات:

  1. شهریه دوره شامل هزینه ارائه کلیه خدمات و ملزومات برگزاری دوره می‌باشد و هزینه دیگری بابت مالیات، کتاب، جزوه، سی‌دی، صدور و ارسال گواهینامه و… در طول دوره از دانشپذیران دریافت نخواهد شد.
  2. کلیه مراحل ثبت نام و پرداخت شهریه (پیش‌پرداخت اقساط شهریه و اقساط شهریه یا پرداخت کل شهریه)، از طریق وب‌سایت acpi.ir بصورت اینترنتی انجام می‌گردد.

همین حالا ثبت نام کنید

پرداخت نـــقــــدی

مبلغ کل شهریه:
۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
تخفیف پرداخت نقدی:
%۱۰ معادل ۸۸۰ هزار تومان
مبلغ نهائی شهریه:
فقط ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان

پرداخت قسـطـی

مبلغ کل شهریه:
۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
تعداد اقساط:
۳ قسط با فاصله یک ماه
مبلغ هر قسط:
۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان
مبلغ پیش‌پرداخت اقساط:
۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان

پرداخت نـــقــــدی

مبلغ کل شهریه:
۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
تخفیف پرداخت نقدی:
%۱۰ معادل ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان
مبلغ نهائی شهریه:
فقط ۱۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان

پرداخت قسـطـی

مبلغ کل شهریه:
۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
تعداد اقساط:
۳ قسط با فاصله یک ماه
مبلغ هر قسط:
۳ میلیون و ۴۰ هزار تومان
مبلغ پیش‌پرداخت اقساط:
۶ میلیون و ۸۰ هزار تومان

پرداخت نـــقــــدی

مبلغ کل شهریه:
۱۸ میلیون تومان
تخفیف پرداخت نقدی:
%۱۰ معادل ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
مبلغ نهائی شهریه:
فقط ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

پرداخت قسـطـی

مبلغ کل شهریه:
۱۸ میلیون تومان
تعداد اقساط:
۳ قسط با فاصله یک ماه
مبلغ هر قسط:
۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
مبلغ پیش‌پرداخت اقساط:
۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
ثبت نام امکان‌پذیر نمی‌باشد

داوطلب گرامی،
متأسفانه ثبت نام در این دوره به دلیل تکمیل ظرفیت و پایان مهلت ثبت نام، امکان‌پذیر نمی‌باشد.
امیدواریم در دوره‌های آینده همراه شما باشیم.

نماد اعتماد الکترونیکی
لوگوی ساماندهی

تماس با بخش پشتیبانی دوره

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمائی برای ثبت نام، از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
از ساعت ۸ الی ۱۶ روزهای شنبه تا چهارشنبه (به غیر از ایام تعطیل) پاسخگوی شما هستیم.
درخواست مــــشـــــاوره
شما می‌توانید با تکمیل فرم زیر از مشاوره رایگان کارشناسان ما، استفاده نمائید.

پرسش و پاسخ

با توجه به توانایی‌‎های به‌دست‌آمده در این دوره و سوابق اجرائی فرد از قبل، توقع چنین چیزی دور از ذهن نخواهد بود. البته به شما توصیه می‌کنیم برای کسب موفقیت بیشتر پس از طی این دوره، مقاطع تکمیلی این دوره که شامل دوره DBA و پس از آن دوره PostDBA می‌باشد را از دست ندهید.

بله، کلیه دانش‌پذیران موظف به شرکت و قبولی در امتحانات پایان هر درس می‌باشند و درصورتی که نمره قبولی در امتحان را کسب ننمایند و یا در امتحان حاضر نشوند، می‌توانند برای شرکت در آزمون مجدد، هزینه آن که معادل ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال می‌باشد را پرداخت نمایند.

آزمون دوره‌های غیرحضوری (آنلاین) همانند کلاس‌های درسی این دوره‌ها از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه صنعت نفت و به شیوه خاص برگزار می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نمی‌باشد.

دوره‌های آموزش عالی آزاد MBA و DBA علی‌رغم اینکه توسط دانشگاه‌ها و زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می‌شوند و نوعی تحصیلات دانشگاهی محسوب می‌شوند، ولی بر اساس ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نمی‌توان از این مدارک به عنوان مدرک مقطع کارشناسی ارشد یا دکترای دانشگاهی استفاده نمود و علی رغم معنی لغوی آنها که در MBA برابر با کارشناس ارشد (Master) و در DBA برابر با دکتر (Doctor) می‌باشد، عبارت کارشناسی ارشد یا دکترا در گواهینامه این دوره‌ها ذکر نمی‌شود.
در واقع این دوره‌ها نوعی آموزش حرفه‌ای دانشگاهی مکمل برای مقاطع دانشگاهی محسوب می‌شوند و به عبارتی همانطور که مدارک آموزش عالی آزاد مانند MBA و DBA برابر با مدارک مقاطع تحصیلی دانشگاهی مانند کارشناسی ارشد یا دکترا شناخته نمی‌شوند، مدارک مقاطع تحصیلی دانشگاهی مانند کارشناسی ارشد یا دکترا نیز برابر با مدارک آموزش عالی آزاد مانند MBA و DBA شناخته نمی‌شوند.
البته سازمان و یا شرکتی که قصد ورود به آن را دارید و یا در حال فعالیت در آن می‌باشید، بسته به ضوابط داخلی خود می‌توانند جایگاه کارشناس ارشد درصورت داشتن مدرک MBA، و یا دکتر درصورت داشتن مدرک DBA، برایتان قائل شوند.
لیکن با توجه به جایگاه حرفه‌ای این دوره‌ها، در سراسر دنیا برای فارغ التحصیلان دوره‌های MBA معنای لغوی Master (کارشناس ارشد) و برای فارغ التحصیلان دوره‌های DBA معنای لغوی Doctor (دکتر) استفاده  می‎شود.

شهریه شرکت در این دوره کمتر از هزینه‌ای است که برای دریافت گواهینامه MBA سایر دانشگاه‌ها پرداخت می‌شود. ضمن اینکه که با شرکت در این دوره، بصورت تخصصی در حوزه صنعت نفت آموزش خواهید دید. درضمن مبلغی که بابت شهریه این دوره پرداخت می‌شود، دارای کمترین ریسک سرمایه‌گذاری است، چراکه سرمایه‌گذاری روی خود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره و نحوه ثبت نام و حضور در آن می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان دفتر آموزش‌های حرفه‌ای و آزاد دانشگاه صنعت نفت تماس بگیرید.

۰۲۱ – ۴۴۲۴ ۹۷۵۲

۰۲۱ – ۴۴۲۰ ۶۸۱۱